Kennismaken met
Ons team
Bij Buvoo hechten we veel waarde aan het teamgevoel. Een fijne werkplek waar het iedere dag weer goed toeven is. Licht, schoon, leuke collega’s en een ongedwongen sfeer. Het team van Buvoo is ongedwongen, modern, dynamisch en betrokken. Met onze tools en kennis brengen wij structuur en dynamiek.

Chantal Smit
Accountmanager Verenigingen
Chantal heeft Toerisme gestudeerd en heeft ruim 25 jaar ervaring in zowel toerisme als de congresbranche. Ze geeft een creatieve invulling aan complexe vragen, heeft verfrissende ideeën, houdt helicopterview en werkt plannen graag tot in detail uit. Als Accountmanager bij Buvoo is Chantal verantwoordelijk voor diverse verenigingen en wordt ingezet als projectcoördinator bij te organiseren evenementen.

Marijke Appelhof
Financiële- en ledenadministratie
Marijke heeft na haar studie MEAO-BA veel ervaring opgedaan als administratief medewerkster. Ruim 15 jaar vervulde zij diverse administratieve functies binnen ZuidZorg en daarna binnen DWTN. Zoals het plannen van de zorg, de facturatie en administratie. Bij Buvoo is Marijke verantwoordelijk voor zowel de financiële- als de ledenadministratie.

Maartje Smit
Communicatie & PR
Maartje heeft een opleiding Commerciële Economie afgerond en werkervaring op het gebied van finance- en officemanagement, (retail)teamondersteuning en vormgeving. In de functie van Communicatie en PR komen deze onderdelen mooi samen. Bij Buvoo is zij voor diverse verenigingen met veel plezier verantwoordelijk voor website beheer, de nieuwsbrieven, social media en evenementondersteuning.

Marjolein Arps
Project- en procescoördinator
Marjolein is afgestudeerd aan de Universiteit Leiden in de studie Talen en Culturen van Zuidoost Azië en Oceanië. Na haar studie heeft ze als planner en manager administratie gewerkt bij het CBR en heeft ze voor een proeftuin van NOC*NSF watersportevenementen georganiseerd. Ze heeft een brede interesse en een analytische blik waarmee ze de diverse klanten begeleidt bij de optimalisatie van hun digitale werkprocessen en de organisatie van evenementen.

Mirjam Kursten
Medewerkster Opleidingen
Mirjam heeft de MEAO in Eindhoven gevolgd en vervolgens 25 jaar bij een financiële instelling gewerkt. Eerst als assistent adviseur Private Banking en daarna als commercieel ondersteuner Private Banking.

Jill Timmermans
Secretarieel - administratief medewerkster
Jill heeft de opleiding Administratief medewerker gevolgd en vervolgens Directiesecretaresse / managementassistente afgerond. Ze is begonnen als ambulante secretaresse/receptioniste (op ongeveer 10 locaties) en heeft daarna 4 jaar gewerkt als secretaresse bij een groot makelaarskantoor. Bij Buvoo verzorgt zij o.a. de ledenregistraties, accreditaties en commissieondersteuning.

Yvonne Vermeulen – Bannenberg
Secretarieel - administratief medewerkster
Yvonne heeft een secretariële opleiding en HBO pedagogiek gevolgd. Zij heeft ruime ervaring opgedaan binnen de (niet-) commerciële sector als medewerker verkoopadministratie, management assistent, afdelingssecretaresse en HRM medewerker.

Desiree van Balen – vd Sterren
Eigenaar Buvoo (Bureau voor Organisatie Ondersteuning)
Desiree heeft ruim 30 jaar ervaring in Management Ondersteuning. Haar ervaring omvat oa: Medewerkster PR & Marketing, Directie Assistente, Front-&Backoffice Medewerkster en Project Medewerkster.

Alex van Balen
Alex heeft aan de Hogeschool Tilburg Logistiek Management gestudeerd en is Technisch Bedrijfskundige. Met Buvoo Advies brengt hij als Organisatie Adviseur structuur, optimaliseert hij processen en huren organisaties Alex in voor projectmanagement. Ook Management Coaching behoort tot zijn werkgebied.

Annemarie Baudoin
Commissieondersteuning, Events & Sales
Annemarie is afgestudeerd op de Nationale Hogeschool voor Toerisme in Breda, met richting: Public Relations en Voorlichting.
Ze heeft 14 jaar bij Center Parcs gewerkt in de functie van Operationele- en Management ondersteuning, alsmede Co-trainer en HR-ondersteuning.
